Klantendienst - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste artikel te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vinden het antwoord op hun vragen in onze veelgestelde vragen hieronder.

Langere reactietijd e-mail en wachttijd telefoon
Het is momenteel erg druk bij ons. Het duurt daarom langer voordat wij kunnen reageren op een e-mail en de wachttijd aan de telefoon kan langer zijn dan je van ons gewend bent. We werken hard om onze achterstanden in te halen.
Het kan op dit moment 2 tot 3 werkdagen duren voordat je een reactie hebt op jouw e-mail. Onze excuses voor het ongemak. 

Valse websites
Voor meest gestelde vragen over fraude websites van JYSK klik op deze link: neppe JYSK-websites.

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan contact op met onze klantendienst via onze chat of telefonisch voor het snelste antwoord. Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantendienst

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 60 seconden
03/808.28.03
Gemiddelde wachttijd 5 minuten
Openingsuren voor klantendienst

Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30. 

Zaterdag 9u00-12u00 via onze live chat

Zon- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier